ORUE ESKOLA

GIZARTERATZEA Goi Mailako Zikloa eskaintzen dugu. Modalitate presentzial osoan. Modalitate partzialari buruzko informazioa nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan.

Ikasketak GOIZEKO ordutegian egiten dira, 08:00-14:00. Ikasketa hauek 2 ikasturteko iraupena dute, praktikak barne. (2000 ordu guztira).

D modalitateko zikloa eskaintzen dugu, beraz, EUSKARAZ.

Ikasturte bakoitzak 1200 euroko kostua dauka. Bi epetan ordaintzeko aukera egongo da.

Bai, Hezkuntza Sailetik bideratutakoak. Bekei buruzko informazioa Hezkuntza Sailak dekretua argitaratzen duenean jakinarazten da.

Klikatu: Goi Mailako zikloetan sartzeko baldintzak

AURREMATRIKULA

2021eko maiatzaren 31tik ekainaren 18ra bitartean (biak barne).

Bi aukera dituzu:

Ezinbestekoa da IKASGUNEAn altan emanda egotea, aurrematrikula egin ahal izateko.

Ez da derrigorrezkoa, baina bai guztiz gomendagarria. Kontuan izan beti izango dutela lehentasuna plaza bat eskuratzeko aurre-matrikula egin duten ikasleek. Aurre-matrikularik egin ezean, plaza libreak geratu arte itxaron beharko litzateke, ez-ohiko epealdira.

NANaren fotokopia eta zure espediente akademikoaren fotokopia (batxillergokoa, edo beste ziklo batekoa,…). Espediente akademikoa IKASGUNEAren bitartez lortu dezakezu, bestela ikasketak egin dituzun zentroan eskatu beharko duzu. Oraindik ez badaukazu espediente akademikoa ikasketak ez dituzulako bukatu, egon lasai. Ekainaren 30a arte aukera egongo da falta den dokumentazioa aurkezteko. Gogoan izan lehendabizi, IKASGUNEAn erregistratuta egon behar zarela.

Adin txikikoa baldin bazara, zure tutoreak lagunduta etorri beharko duzu. Biek Nortasun Agiria ekarri beharko duzue eta Familia Liburua ere.

Nahi beste. Pentsatuta ekarri zure zerrenda, lehentasunen arabera ordenatuta. Aurre-matrikula egiterakoan, Hezkuntza Sailetik gomendatzen dute gutxienez 10 aukera hautatzea.

Klikatu: Onarpenerako Lehentasunak_Goi Mailako LH

Berrikuntza: Batxillergotik sarbidea egiten dutenentzako plazak %60a dira. %60 honetan sartzen dira atzerrian Batxillergoa ikasi duten pertsonak ere (%5).

Aurre izen-ematea egin ostean, onartuen, ez-onartuen eta baztertuen zerrendak argitaratu arte itxaron beharko duzu (behin-betiko zerrendak uztailaren 13an publikatuko dira IKASGUNEAn eta Hezkuntza saileko web atarian). Adi egon beharko duzu uztailaren 13tik aurrera argitaratuko diren zerrendetara. Behatu beharko duzu ea zure 1.go aukeran onartua izan zaren, edo ez. (Matrikulazio-fase bakoitzaren aurretik zerrenda berriak argitaratuko dira).

MATRIKULA

Uztailaren 13an argitaratzen den zerrendan, zure 1.go aukeran onartua izan bazara, matrikula ohiko epeko I.fasean egin beharko duzu.  Beste aukera batean (1.goa ez dena) onartua izan bazara, itxaron egin beharko duzu II.fasera (behatu aurretik argitaratuko diren zerrendak.

Ohiko epea:

I.fasea: Uztailak 19-21

II.fasea: Uztailak 23-27

III.fasea: Uztailak 29-30

Ez-ohiko epea: Irailak 1- Urriak 15

Onartua izan bazara, zurekin jarriko gara harremanetan email bidez, eta ekarri beharreko dokumentazioa gogoraraziko dizugu.

Ekainaren 14tik Uztailaren 2ra bitartean.

Epe honetan matrikulatu ahal izango dira Orue Eskolako gaur egungo ikasleak eta baita ere beste ikastetxe batzuetatik datozen pertsonak (beti ere plazak libre badaude). Plaza hauen esleipena Hezkuntza Sailak zehaztutako irizpideen arabera egingo da.

IDAZKARITZA · KONTAKTUA

946300058 telefonora deituz edo info@orueeskola.org helbide elektronikoaren bidez.

Astelehenetik ostiralera, 09:00-14:00.